INSCHRIJVEN

*VOOR WIE*
Marché Hoezee is er voor de ondernemers of creatievelingen met oog voor detail, gevestigd of aanstormend. Voor oude rotten in het vak en verse talenten. De organisatie is gevoelig voor creatieve makers, culturele doeners en andere ambachtslui die hun vak verstaan. Vrolijke noten zijn een pré bij Marché Hoezee.

*KOSTEN*
We werken dit jaar met 4m kramen, opgedeeld in 2 helften. Een plekje van 2m kost €50. Wil je een hele 4m kraam, dan kost deze €75. 

Een standplaats is alleen mogelijk bij een originele invulling van deze plek, bv oldtimer/bakfiets of zelfgebouwde installatie.

Tijdens eventuele POP UP edities gelden aangepaste tarieven.


*FAQ*
Hoe groot is de kraam?
- Een 'kraam' van 2 meter is 116 cm diep. en heeft zo'n gezellig rood wit zeil dakje. Je krijgt er een buur-persoon bij die de andere helft van de kraam deelt. Naast je kraam heb je plek voor een tafeltje/kaartenmolen of rek. De kramen zijn losgeplaatst.

Mag ik de kraam delen?
- In principe kan dat. Mail ons dat even van tevoren of meldt het in je aanmelding met wie je de kraam wil delen. Per aanmelding van editie wordt maar 1 factuur verstrekt. Een aanmelding voor een halve kraam krijgt gewoon ook 1 factuur. Onaangekondigd delen van de kraam wordt niet gewaardeerd.


Klopt het dat ik geen BTW kan terugvinden op de factuur? 
-Ja, we zijn een stichting en rekenen daarom geen BTW.

Mag ik een workshop/activiteit aanbieden tijdens de markt?
-ja, graag! We zijn gek op kennis delen of de handen uit de mouwen steken! 

Voor vragen kun je ons ook mailen:
 julie@marchehoezee.nl of eva@marchehoezee.nl

*REGELS*
Aanmeldingen gaan door een selectie om te zorgen voor een hoogwaardig en afwisselend aanbod. Elektriciteit aanvragen kan in formulier, geef duidelijk aan welke apparaten je wilt aansluiten en hoeveel watt ze gebruiken. De kosten van stroom bedragen € 10. Indien je een standplaats wenst, vermeld dan ook graag hoe je de standplaats wilt invullen.

Soms organiseren we ook een POP UP editie van Marché Hoezee. Deze zijn kleiner van opzet dan de reguliere edities. We benaderen dan deelnemers die eerder op Marché Hoezee stonden, hier zijn geen inschrijvingen voor mogelijk. Blijven er plekken over, dan zullen we deze via social media bekendmaken. 

*SLUITINGSDATA*
Inschrijven als deelnemer kan tot 1 juli voor de editie van 11 september. Daarna buigen we ons over een mooie frisse selectie en maken we de deelnemers bekend. Je hoort dit jaar uiterlijk op 10 juli of je kunt deelnemen.

 

AANMELDFORMULIER 


Kopieer onderstaande vragen en plak ze (beantwoord) in een mail naar:
aanmelden@marchehoezee.nl 

 

Naam:

Email:

Telefoonnummer:

(Factuur)adres:

Postcode+plaats:

 

Naam label/bedrijf/merk:

Categorie: kunst/grafisch/juwelen/handgemaakt/kleding/vintage/streekproduct/anders

indien anders, omschrijf:

 

Website:

Instagram:

Facebook: 

 

Korte tekst over je merk voor promotie. Zorg voor een goede tekst, want dat geeft je meer kans om gepromoot te worden. Echt! De ik-vorm is hier verboden! En 3-5 regels is meer dan genoeg. 

…..

 


Voeg ook 3 stuks beeldmateriaal toe, geef de bestanden begrijpelijke namen mee. Bv EVASAPPELS-01

 


Aan welke editie wil je meedoen?

24 april
11 september


 

 

Heb je stroom nodig?

Voor welke aparatuur? Hoeveel stroom gebruikt elk apparaat?

(stroom kost 10€ extra)

 

Heb je opmerkingen, specifieke wensen?

...

 

Door het versturen van een aanmeldformulier ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden? (je vindt ze op de bladzijde bij aanmelding, rechts bovenaan)

Zo. Dat was een hele lijst. Goed gedaan hoor!

Klik nu hier om naar een site te gaan boordevol informatie over markten: onze vrienden van mevrouwmarkt.nl