top of page

INSCHRIJVEN

ALLE INFO DIE JE NODIG HEBT OM JE INSCHRIJVING IN ORDE TE MAKEN, LEES JE EERST HIER! 

*VOOR WIE*
Marché Hoezee is er voor de ondernemers of creatievelingen met oog voor detail, gevestigd of aanstormend. Voor oude rotten in het vak en verse talenten. De organisatie is gevoelig voor creatieve makers, culturele doeners en andere ambachtslui die hun vak verstaan. Vrolijke noten zijn een pré bij Marché Hoezee.

*KOSTEN*
We werken dit jaar weer met de fijne 3m kramen! Een 3m kraam kost €65. Een halve kraam kan ook, deze kost €40.

Een standplaats is mogelijk bij een originele invulling van deze plek, bv oldtimer/bakfiets of zelfgebouwde installatie, leuke caravan.. je verzint het! Een grote standplaats kost €50.

Tijdens eventuele POP UP edities gelden aangepaste tarieven.


*FAQ*
Hoe groot is de kraam?
- Een kraam van 3 meter is ongeveer een meter diep. en heeft zo'n gezellig rood wit zeil dakje. 


Wil je graag naast iemand staan die je kent?
- Zet het in je aanmelding! Altijd gezellig om naast iemand te staan die je al kent, maar eigenlijk hebben we alleen maar leuke deelnemers. :D 

Mag ik mijn plek delen?
- Mail ons dat even van tevoren of meldt het in je aanmelding met wie je de plek wilt delen. LET OP: We maken maar 1 factuur per plek en alleen de hoofdaanvrager kan meegenomen worden in de promotie.
Onaangekondigd delen van je plek wordt niet gewaardeerd, we willen graag weten wie en met wat er op onze markt staat. 

Klopt het dat ik geen BTW kan terugvinden op de factuur? 
-Ja, we zijn een stichting en rekenen daarom geen BTW.

Mag ik een workshop/activiteit aanbieden tijdens de markt?
-ja, graag! We zijn gek op kennis delen of de handen uit de mouwen steken! Mail ons je plan, wij kijken of we het kunnen inplannen. 

Kan ik als FOOD aanbieder ook aanmelden?
-dat is een beetje afhankelijk van je aanbod. Onze host heeft namelijk zelf ook FOOD, mail ons zodat we kijken of het een toffe aanvulling kan worden. Voorverpakt FOOD is geen enkel probleem. 

Voor andere vragen kun je ons ook mailen:
 julie@marchehoezee.nl of eva@marchehoezee.nl



*REGELS*
Aanmeldingen gaan door een selectie om te zorgen voor een hoogwaardig en afwisselend aanbod. Elektriciteit aanvragen kan in formulier, geef duidelijk aan welke apparaten je wilt aansluiten en hoeveel watt ze gebruiken. De kosten van stroom bedragen € 10. Indien je een standplaats wenst, vermeld dan ook graag hoe je de standplaats wilt invullen.

Soms organiseren we ook een POP UP editie van Marché Hoezee. Deze zijn kleiner van opzet dan de reguliere edities. We benaderen dan deelnemers die eerder op Marché Hoezee stonden, hier zijn geen inschrijvingen voor mogelijk. Blijven er plekken over, dan zullen we deze via social media bekendmaken. 

*SLUITINGSDATA*
14 april Marché Hoezee - aanmelden tot 10 maart
8 september Marché Hoezee - aanmelden tot 30 juni
24 november Marché Hoezee wintereditie - binneneditie, aanmelden tot 20 oktober
 
Je hoort dit jaar uiterlijk een paar dagen na sluiting of je kunt deelnemen.

ps: mails worden gedurende het jaar 1 x per week gelezen en beantwoord. In de aanloop naar de markt lezen we deze elke dag. Het kan dus soms even duren voor je een reactie ontvangt.

Check ook in je spam of daar een reactie is gekomen!

AANMELDFORMULIER 


Kopieer onderstaande vragen en plak ze in een mail met je antwoorden naar:
aanmelden@marchehoezee.nl Stuur geen Word bestand als bijlage.

 

Naam:
Naam label/bedrijf/merk:

Email:

Telefoonnummer:

(Factuur)adres:

Postcode+plaats:

 

Categorie: kunst/grafisch/juwelen/handgemaakt/kleding/vintage/streekproduct/anders

indien anders, omschrijf:

 

Website:

Instagram:

Facebook: 

 

Korte tekst over je merk voor promotie. Zorg voor een goede tekst, want dat geeft je meer kans om gepromoot te worden. Echt! De ik-vorm is hier verboden! En 3-5 regels is meer dan genoeg. 

…..

(slechte promotieteksten hebben helaas invloed op je aanmelding, een beetje je best doen is hier gewenst) 


Voeg ook 3 stuks beeldmateriaal toe, geef de bestanden begrijpelijke namen mee. Bv EVASAPPELS-01
Goed beeldmateriaal maakt het voor ons makkelijker om je te promoten!

 


Aan welke editie wil je meedoen?

14 april (buiten) 
8 september 
(buiten)

24 november (binnen)

Wil je een 3m kraam? Een halve 3m? Een standplaats? 
....

 

Heb je stroom nodig?

Voor welke aparatuur? Hoeveel stroom gebruikt elk apparaat?

(stroom kost 10€ extra)

 

Heb je opmerkingen, specifieke wensen?

...

 

Door het versturen van een aanmeldformulier ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden? (je vindt ze op de bladzijde bij aanmelding, rechts bovenaan)

Zo. Dat was een hele lijst. Goed gedaan hoor!

Klik nu hier om naar een site te gaan boordevol informatie over markten: onze vrienden van mevrouwmarkt.nl

bottom of page