ALLE INFO DIE JE NODIG HEBT OM JE INSCHRIJVING IN ORDE TE MAKEN, LEES JE EERST HIER!
*VOOR WIE*
Marché Hoezee is er voor de ondernemers of creatievelingen met oog voor detail, gevestigd of aanstormend. Voor oude rotten in het vak en verse talenten. De organisatie is gevoelig voor creatieve makers, culturele doeners en andere ambachtslui die hun vak verstaan. Vrolijke noten zijn een pré bij Marché Hoezee.
*KOSTEN*
We werken dit jaar weer met de fijne 3m kramen! Onze kosten zijn gestegen, daarom zijn de kramen óók ietsje duurder geworden. Een 3m kraam kost €69,50. Een halve kraam kan ook, deze kost €44,50.
Een standplaats is mogelijk bij een originele invulling van deze plek, bv oldtimer/bakfiets of zelfgebouwde installatie, kapstok, kledingrek, leuke caravan.. je verzint het! Een standplaats kost €55,00. Een hele kleine standplaats kost €40.
Tijdens eventuele POP UP edities gelden aangepaste tarieven.
*FAQ*
Hoe groot is de kraam?
- Een kraam van 3 meter is ongeveer een meter diep. en heeft zo'n gezellig rood wit zeil dakje.
Wil je graag naast iemand staan die je kent?
- Zet het in je aanmelding! Altijd gezellig om naast iemand te staan die je al kent, maar eigenlijk hebben we alleen maar leuke deelnemers. :D
Mag ik mijn plek delen?
- Meldt het in je aanmelding met wie je de plek wilt delen. LET OP: We maken maar 1 factuur per plek en alleen de hoofdaanvrager kan meegenomen worden in de promotie. Onaangekondigd delen van je plek wordt niet gewaardeerd, we willen graag weten wat er op onze markt gebeurd.
Klopt het dat ik geen BTW kan terugvinden op de factuur?
-Ja, we zijn een stichting en rekenen daarom geen BTW.
Mag ik laten zien hoe ik iets maak tijdens de markt?
-ja, graag! We zijn gek op kennis delen of de handen uit de mouwen steken!
Kan ik als FOOD aanbieder ook aanmelden?
-dat is een beetje afhankelijk van je aanbod. Onze host heeft namelijk zelf ook FOOD, mail ons zodat we kijken of het een toffe aanvulling kan worden.
Voor andere vragen kun je ook mailen:
julie@marchehoezee.nl
*REGELS*
Aanmeldingen gaan door een selectie om te zorgen voor een hoogwaardig en afwisselend aanbod. Elektriciteit aanvragen kan in formulier, geef duidelijk aan welke apparaten je wilt aansluiten en hoeveel watt ze gebruiken. De kosten van stroom bedragen € 10. Indien je een standplaats wenst, vermeld dan ook graag hoe je de standplaats wilt invullen.
Soms organiseren we ook een POP UP editie van Marché Hoezee. Deze zijn kleiner van opzet dan de reguliere edities. We benaderen dan deelnemers die eerder op Marché Hoezee stonden, hier zijn geen inschrijvingen voor mogelijk. Blijven er plekken over, dan zullen we deze via social media bekendmaken.
*SLUITINGSDATA*
voor de editie van 18 mei 2025 kun je je tot en met 10 april 2025 aanmelden.
Deelnemers worden op 13 april 2025 bekend gemaakt op onze website.
voor de editie van 14 september 2025 kun je je tot en met 26 juni 2025 aanmelden. Deelnemers worden op 29 juni 2025 bekend gemaakt op onze website.
*NIEUW*
Een kleine verandering dit jaar in de verzoek-tot-aanmelding:
Na je aanmeldverzoek ontvang je binnen een paar dagen een bevestiging dat je mail is aangekomen. (check je SPAM) Om te weten of je definitief bent geselecteerd ga je na het sluiten van de aanmeldperiode zelf naar de pagina DEELNEMERS en kijk je of jouw naam vermeld staat. (refresh je browser indien nodig) Alle geselecteerde deelnemers ontvangen in die week een mail met informatie.
*SLOW MAIL POLICY*
ps: mails worden gedurende het jaar 1 x per week gelezen en beantwoord. Het kan dus soms even duren voor je een reactie ontvangt. In de aanloop naar de markt lezen we deze elke dag.
VERZOEK TOT AANMELDEN
Kopieer onderstaande vragen en plak ze in een mail met je antwoorden naar:
aanmelden@marchehoezee.nl
Naam:
Naam label/bedrijf/merk:
Email:
Telefoonnummer:
(Factuur)adres
Straat+nummer:
Postcode+plaats:
indien je posters/flyers op ander adres wilt ontvangen:
Categorie: kunst/grafisch/juwelen/handgemaakt/kleding/vintage/streekproduct/anders
indien anders, omschrijf:
Website:
Instagram:
Facebook:
Korte tekst over je merk voor promotie. Zorg voor een goede tekst, want dat geeft je meer kans om gepromoot te worden. Echt! De ik-vorm is hier verboden! En 3-5 regels is meer dan genoeg.
…..
(slechte promotieteksten hebben helaas invloed op je aanmelding)
Voeg ook 3 stuks beeldmateriaal toe, geef de bestanden begrijpelijke namen mee. Bv EVASAPPELS-01.
Foto checklist::
De foto is een .jpg of een .png, stuur geen wetransfers, zip bestanden of pdf.
De foto is scherp. We plaatsen geen samengestelde foto of een foto waarin tekst of een logo zijn geplakt. Zorg ook voor minstens 1 foto met maar 1 of een paar producten op een rustige achtergrond. En een foto van je eigen blije snoet natuurlijk!
Goed beeldmateriaal maakt het voor ons makkelijker om je te promoten en helpen bij het maken van de selectie voor deelname.
Aan welke editie wil je meedoen?
18 mei
14 september
Wil je een 3m kraam? Een halve 3m? Een standplaats?
....
Heb je stroom nodig?
Voor welke aparatuur? Hoeveel stroom gebruikt elk apparaat?
(stroom kost 10€ extra)
Heb je opmerkingen, specifieke wensen?
...
Door het versturen van een aanmeldformulier ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden? (je vindt ze op de bladzijde bij aanmelding, rechts bovenaan) Door het versturen van dit aanmeld-verzoek geef je ons ook toestemming om je naam/bedrijfsnaam te publiceren op website en social media.
Zo. Dat was een hele lijst. Goed gedaan hoor!